Здравје

10 здрави намирници кои го намалуваат нивото на холестерол

Високиот холестерол отвора нова слика која често води до разновидни форми на срцеви заболувања (срцев и мозочен удар), но најдобриот начин за борба против него е многу едноставен.

Следете здрав начин на живот со урамнотежена исхрана и многу вежбање. Во прилог надолу се 10-те здрави намирници кои можете да ги вклучите во вашиот план, кој може да ви помогне во одржување на нивото на холестерол.

    1. Житарици

zitarici

Житариците содржат растворливи влакна кои се покажале дека помагаат во намалување на холестеролот. Уживајте во нив, комбинирајќи ги со лажица путер од природен орев и исечена банана, како и боровинки/бадеми преку ноќ.

 2. Леблебија

Студија направена на студенти во одделот за метаболизам и нутриционизам докажа дека јадењето леблебија го намалува нивото на холестерол драстично.

3. Ореви

walnut

Користете во вашата исхрана секојдневно ореви со цел да го спречите апетитот и да го намалите холестеролот.

4. Лосос

Прочитајте и...  Најбрзата диета со кисело млеко – Ослабете 5 килограми за 10 дена

Масните риби како лосос содржат Омега-3 (ЕПА и ДХА), кои помагаат во намалување на вкупниот холестерол и триглицериди (маснотии во крвта). Рибите како туна и сардина, исто така содржат Омега-3 и помагаат при намалување на холестеролот.

5. Цитрон

Citrus Hybrid Families Naturally Occuring

Студија објавена во весникот за Агрокултура открила дека јадењето еден цитрон дневно овозможува намалување на нивото на холестерол и подобрување на триглицеридите.

6. Диви боровинки

Една чаша наполнета со диви боровинки нуди околу една четвртина од дневната вредност на влакната, која помага во контролата на нивото на холестерол.

7. Маслиново масло

AN257 Pouring Olive Oil 732x549 thumb

Маслиновото масло содржи мононезаситени масти, кои го намалуваат нивото на ЛДЛ холестерол. Масло од кикирики и канола се други мононезаситени масти кои можете да ги користите за готвење или пак како прелив.

8. Грав

Црниот, кафениот, пинто гравот и било кој друг грав што го сакате се особено високи во растворливи влакна кои помагаат во намалување на холестеролот.

9. Цреши

cherries healthy food GettyImages 748342321
Mädchen mit Kirschen, Sommer, Garten

Една студија објавено во весникот Food & Function откри дека луѓето кои пијат сок од цреша имаат пониско ниво на холестерол за разлика од оние кои пијат калорични пијалоци.

Прочитајте и...  За здрав имунитет во текот на зимата, практикувајте го овој режим 2 недели, препорачува истакнат руски лекар

10. Овесни снегулки

Надворешниот слој од овесната гранула се нарекува овесна снегулка, притоа што нивните влакна помагаат во намалување на нивото на холестерол. Нив можете да ги најдете во секој супермаркет.

Click to comment

Leave a Reply

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Најпопуларно


To Top