Здравје

15 лесни начини да внесете 150 калории помалку

До сега сигурно сте испробале повеќе диети, но ретко која успеала. Со овие 15 трикови, ако успеете да заштедите 150 калории дневно, тоа значи дека ќе изгубите 8 килограми за една година. И тоа без многу напор и труд.

1. Работете во дворот, ако го имате. Половина час ваква физичка активност ќе ви помогне да изгубите нешто повеќе од 150 калории.

2. Додека гледате телевизија, седнете на подот и истегнувајте се неколку минути.

3. Користете сенф наместо мајонез во сендвичите.

4. Јадете пченичен леб и печиво. Избегнувајте бело брашно.

5. Избегнувајте сода и газирани пијалаци. Пијте обична вода и незасладен чај.

6. Комбинирајте тестенини со зеленчук. При тоа, кога ги варите ставете повеќе зеленчук, а помалку тестенини.

7. Додека зборувате на мобилен, секогаш шетајте. Не се излежувајте.

8. Подобро грицкајте пуканки, отколку чипс.

9. Избегнувајте макијато и кремасти кафиња со преливи. Избирајте капучино со млеко од соја.

Прочитајте и...  Најдобри намирници за диета и слабеење

10. За почетокот на денот подобро изедете здрав мафин или тенка погача, отколку лиснато и кисело тесто.

11. Засладете се со чинија јагоди доцна навечер, наместо чоколадни колачиња.

12. Играјте низ дома барем половина час, кога и да ја слушнете омилената песна.

13. Наместо помфрит, јадете вкусен печен компир.

14. Чистете го домот, барем по 20тина минути дневно.

15. Јадете кафен шеќер и интегрален ориз наместо обични.

Најпопуларно


To Top