Здравје

Истегнувајте го овој мускул секој ден за да ги избегнете болките во грбот

Секоја активност, без разлика дали е работа, спорт или активност од секојдневниот живот, може да предизвика болки во лумбалниот дел на грбот, доколку се направи нагло, неправилно или се изведува долго време.

Лумбалниот мускул (guadratus lumbordum) е еден од најголемите причинители на болка во грбот. Затоа е многу важно не само да се движите, туку и правилно да правите вежби за истегнување на крајот од денот.

Болката најчесто се поврзува со следниве активности:

  • Неправилно кревање тежина, при што торзото се свива и ротира
  • Нагло движење, свивање или ротирање и истегнување на торзото
  • Долготрајно седење
  • Долготрајно возење во автомобил
  • Долготрајно пешачење
  • Долготрајно стоење
  • Лоша положба за време на спиење
  • Повреди на мускулно-скелетниот систем во лумбалниот предел (сообраќајни незгоди, повреди за време на спортски активности…)
Quadratus lumborum - Schmerzen im unteren Rücken

Со избирање на правилни вежби за истегнување на стомачните мускули и лумбалниот мускул, карлицата ќе се доведе во правилна позиција. Исто така, со овие вежби, волуменот на овој мускул ќе се зголеми.

Прочитајте и...  10 здрави намирници кои го намалуваат нивото на холестерол

Слично, на овој начин се решава и лордозата – држење на телото кое можеме да го препознаеме по силно нагласената лумбална кривина на половината нанапред и отпуштените стомачни мускули.

Најпопуларно


To Top