Топ 3 вежби за брз тренинг кои можете да ги правите дома

Ставете крај на празничната пасивност, посветете само 20 минути на себе и направете ги следните 3 вежби кои ќе ви помогнат да му се вратите на предпразничниот изглед.

ДВОЈНО ПОДИГАЊЕ НА НОЗЕТЕ

Инструкции: Легнете на десната страна, така што нозете да ви бидат во права линија. Испружете ја десната рака и на неа потпрете ја главата. Започнете да ги подигате двете нозе кон таванот, притоа држејќи ги глуждовите споени, а прстите на нозете насочени нанапред (како на сликата).
Бавно спуштете ги нозете на подот.
За да завршите една серија, повторете ја вежбата 12 пати.
Направете вкупно 3 серии со по едноминутна пауза помеѓу нив.
Потоа, легнете на левата страна и продолжете со уште 3 серии.

СПУШТАЊА ЗА ТРИЦЕПСИ

Инструкции: Седнете на работ на стабилен стол или на тврд кревет. Поставете ги дланките до колковите така што прстите да го држат работ на столот. Користејќи ги рацете подигнете ги колковите и донесете го задникот пред столот (како на сликата).
Свиткајте ги лактите и спуштете го задникот надолу.
Во идеален случај лактите би требало да бидат под прав агол кога сте во најниската положба. Со помош на мускулите на рацете подигнете се нагоре.
Направете 12 повторувања, притоа внимавајќи грбот да е што поблиску до столот.
Потоа, направете уште 2 серии со по едноминутна пауза помеѓу нив.

ПОДИГАЊЕ НА КОЛКОВИТЕ

Инструкции: Легнете на подот на грб и свиткајте ги колената под агол од 90°. Поставете ги петиците на ниска масичка, стабилен стол или кревет. Прстите на нозете треба да се насочени кон таванот, а рацете да се испружени покрај телото.
Стегнете ги мускулите на задникот и подигнете ги колковите за да направите „мост“ (како на сликата). Вратете се во првата положба.
Направете 15 повторувања.
Одморете се и направете уште една серија.

Извор: femina.mk

Прочитајте и...  Мајка покажува колку се променил нејзиниот син по 7 месеци, откако почнал да се дрогира
Преземањето на содржините (слики и текст) е дозволено само делумно со наведување на извор (хиперлинк) до содржината која се презема.

ОСТАВЕТЕ ОДГОВОР

ве молиме внесете го вашиот коментар!
ве молиме внесете го вашето име овде